Kate är äntligen champion på riktigt :)

Ibland mal kvarnarna rätt segt skulle man kunna säga. Kate tog faktiskt sitt sista hoppcert i maj. Jag kom dock inte till skott med att skicka in pappren förrän november. Jag hade liksom ingen tanke på att det skulle vara problem.

Det var det.

Det visade sig att De cert hon tog i Härnösand 2010 (alldeles i början av SBK tävlling)  inte var registrerade som de skulle hos SKK. Sedan har det varit en dans om vem som borde rapportera vad vart. Suck.

Marina hittade certen och Håkan räddade dagen när han fortsatte jaga certregistreringen åt mig. Och nu äntligen.

(foto: Stefan Borg)

GK Vallpr SE Ag(hopp)Ch Seglinges Kate

Tjoho 🙂

4 kommentarer på “Kate är äntligen champion på riktigt :)

  1. […] Seglinges Kate Idag skriver Ninnie på sin hemsida att Kate äntligen fått sin championtitel […]

  2. Eva skriver:

    Ninnie, kom på att jag skulle uppmärksamma dig på det där med prenumerera på bloggar. På alla wordpressbloggar kan man teckna sig för e-postprenumeration när man lämnar kommentarer. Nedanför formuläret har du två valmöjligheter. Bra va! 😀

  3. Mari skriver:

    Härligt. Tur att det finns de som är intresserade av att reda ut sånt där strul. Själv tycker jag precis som dem att det är viktigt att dokumentationen blir rätt.

Lämna en kommentar